4 Ağustos 2022 Perşembe

8.gün

tanrının dünyayı 6 günde yarattığı, 7.günde dinlendiği söylenir. benim 8.günde ufak bir molam oldu. mola verdiğim gün de saatlerce insanlarla sohbet ettim. bir alanda sanki yeni bir portala girdim. el işleri yapan bir ressamın ofisine. ofisinde özenle yaptığı bütün işler nazikçe, ferah (roomy) bir alana serpiştirilmiş. merdivenlerden aşağı inip atölyeyle karşılaşınca da bambaşka dünyalarla karşılaşıyor insan.
şunu sık sık düşünüyorum, ben sadece bilişsel bir alanda kalarak terapistlik yapsam ve el işleri yapmasam çok dağılırım. sık sık söylediğim gibi de uçuş uçuş olurum. sanki hava elementinin aktif olduğu bir alanda, o enerjinin bir materyale dönüşmeye ihtiyacı vardır
öfkesini de resimlerine yansıtan bir ressam tanıdım. sahi bedeniyle hareketle, dansla kendini ifade etmeyi öğrenen zihnim, bir rengi, sesi bir ürüne dönüştürebilir miydi?
kış zamanı bunu zaman zaman denediğimi düşünüyorum. makas, kağıtlar, kolaj yapılabilecek resimler ve resim defteri. sanki bir heykele de dönüşmeye ihtiyacı var tüm olan bitenlerin. hayallere dönüp geliyoruz yine. bu molaların bize getirebileceği her şeyi deneyimliyoruz.

Hiç yorum yok: