24 Ekim 2022 Pazartesi

15 dakika pratik

 hayatı anlamlı bir arayışa taşımak için pratik yapıyoruz. yazdığım cümleyi tekrar okuyunca anlam arayışı olması tamam, arayışa taşımayı ben de anlayamadım itiraf edeyim :) bu 15dkların amacı da o değil mi zaten? önüne gelene yazmak. valla çabam çok hayat içinde. değişiyor yer yer. olabilenler olamayanlar hep var. bugün beni hayat içinde motive tutan şeylerden biri ile ilgili bir toplantı yaptık bir proje hakkında. 

proje içinde anlatmak istiyorum insanlara, motive olmak için gidebileceğimiz yollar ve bu yollarda kullanabileceğimiz araçlarla ilgili.

bu 15 dakikanın başlığı geçen günkü başlıklardan biri de olabilirdi, rutinler yani.

Rutinlere başladığımda benim için en öncelikli rutin 1-yazma 2-hareket(yürüyüş ve yoga) 

yoga dersinde hoca bir noktada dedi ki I am empowered to control my body, mind and life. yani Bedenimi, zihnimi ve hayatımı kontrol etme yetkisine sahibim. 

biraz bilgi, biraz beden çalışmaları, biraz meditasyon teknikleri, biraz derin gevşeme ve farkındalık ödevleri. bence harika bir çalışma olacak bu niyetini koyup, tohumunu ekip, filizini sulamaya başladığım nokta. 

geçen aylarda ışığımın parladığını, kendimi bile aydınlatmaya yettiğini pek hissetmiyordum. o yüzden çalışmaktan yani başkalarına seanslar vermek, organizasyonlar yapmak dışında şeyler yapmayı tercih ettim. terapi buluşmalarına gitmek, yeniden matın öbür tarafında öğrenci olmak ve kendimi öncelikli tutarak bu pratiği sürdürmek öncelik oldu. sonra bu ışığın, belki içimdeki alevin harlanmasına niyet ederek 'götümü gezdirmeye' devam ettim. bu da bulgar türklerinin bir ifadesi imiş, kendini gezdiren bir sanatçı için harika bir tabir! 

anlam arayışımıza hayata verdiğimiz küçük molalarla devam ediyoruz. bazen durmak nereye gittiğiniz ya da gideceğini ya da bu çabanın olup olmaması gerektiğini muhteşem anlatıyor.

Hiç yorum yok: