2 Kasım 2022 Çarşamba

nadas, bir çağrı ve hasat

 belki de 2017de başladı rahmimde yaşanan bir sinyalle/bir hastalıkla bu süreçler 

nasıl anlatsam bilemiyorum. geçen sene eylül zamanları rahim serileri denilen bir kampta bulmuştum kendimi sadece kadınlarla. aradan nice deneyimler geldi geçti çeşitli farkındalıklarla. sonra rahmin bilgeliğinin peşinden, kadınlarla kavuşmaya duyulan bir özlemle belki kadın çemberleri kolaylaştırıcılığı eğitimine bir çekim hissedip gittim. 26 kadın tanıdım, hepsinden bir parça taşıdığıma inandığım, hüznü, yası, müziği, dansı, bütünlük hissini, muzipliği, güçlü taraflarını, vahşi taraflarını, mizahı, yaratıcılığı, çalışkanlığı, şiiri, tükenmişliği, çabayı sanki her şeyi aynı yerde görebildiğim bir portalın içinde buldum kendimi. Çember, sunak, hasat, derin dinleme, ritüeller, şiirler, danslar döküldü kalbime. 

Çok kıymetli bir deneyimin içinde 4 gün geldi geçti, rüyalarımda devam etti bu sefer çemberler günlerce. Alanı açanlara, bu alana enerjisini katan tüm kadınlara büyük bir teşekkür ve şükranla...

Hiç yorum yok: