17 Kasım 2022 Perşembe

tema's, yalnızlık, özgüven, cesaret, aile ve kaybolan bağlar

 başlık bir yandan tema arayışını bir başlığa böyle sığdırıverdim bu gece. gece'den ve birkaç gündür gelen çeşitli bağlantılardan oluşuverdi bu. sığdırıverdim yerine sanki sığıverdi daha çok yakışıyor bu cümlelere. ben yapmadım da oluverdi dercesine.

deneyimlerden, yaşantılardan, eğitimlerden aslında aklımızda kalanın orada verilen bilgiler değil de kendi hissettiklerimiz olduğunu gördüm bugün. ebeveynler ve onların çocukları hakkında yüzlerce ayrı ebeveynden duyduğum şeyler oldu. birçoğuna sormuşumdur ön görüşme yaparken benim için en can alıcı sorulardan birini, planlı mıydı çocuk diye. kendim uzun yıllar istenmeyen ama aldırılmayan çocuk olduğum gerçeğiyle kendimi kurban tuzağında tutarken.

bu sıralar, artık çocuk bekleyen, yeni doğum yapmış, yaşıtım insanlarla çok daha yakın temas halindeyken, bu sorunun aslında ne kadar anlamlı ve anlamının evet sürpriz oldu ya da çok istedik ve bekledik diyen 

Hiç yorum yok: