12 Ağustos 2024 Pazartesi

vayu

bu akşam karavanımızın penceresinden bu manzara karşılıyor bizi. perseid meteor yağmurunu izlemek için sabırsızlıkla bekliyorum. karavan kamp alanında hafta içi olduğu için çok az konaklayan kişi kaldı, yerleşik kalan karavanlar dışında. 
bu alan şehrin gürültüsü olmadan sessizliği düşünme ve sessizliği hissetme fırsatı sunuyor. iznik gölünün hemen yanıbaşında bir minik yürüyüşe çıktım. fasulye tarlaları, biber tarlaları, kivi tarlaları, incir ve zeytin ağaçlarıyla dolu her yer. dolaştım bahçelerin etrafında. bolca da böğürtlen buldum :)
bugün öğleden sonra bir rüzgar başladı hava çok yakıcı bir güneş vardı. rüzgar neredeyse gece yarısı olacak hiç durmadı. rüzgardan ve sıcaktan şikayetlenecekken bir anda durdum. göl kenarındayız ve toprağa daha yakın olalım diye buradayız diye aklımdan geçince rüzgara şikayetlenmem geçiverdi. Aeolus rüzgar tanrısı bize güneyden kuzeyden her yerlerden rüzgarlar gönderdi. 

mesela sessizlik beklentisinde dalga sesleri ve rüzgarın söğüt ağaçlarını dans ettirdiği haller sadece keyif veriyor.

önüm arkam sağım solum sobe

 

Hiç yorum yok: